هفته قوه قضاییه گرامی باد

بهشتی یک ملّت بود
امام خمینی« قدس سره »

بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقـراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به ‌صورت جدی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی ، قانون ‌شکنی‌ها و جرائم مختلف بر خواسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایشان ، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مدیران ، قضات ، بازپرسان ، دادیاران و کارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک عرض می نماییم.

هفته قوه قضاییه گرامی باد

روابـط عـمومی شـهرداری و شـورای اسـلامی شـهر اسالم

به اشتراک بگذارید
روابط عمومی شهرداری اسالم
روابط عمومی شهرداری اسالم
مقالات: 119

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *